محسن رضایی: معتقدین به نظام از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ نمی‌کنند-راهبرد معاصر

محسن رضایی: معتقدین به نظام از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ نمی‌کنند

 رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ کنند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت: همواره اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کادرسازی و انسان‌سازی بوده، و موفقیت‌های نظامی و پیشرفت سپاه، مرهون همین اقدام بوده است و این هویت و فلسفه باید حفظ شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با یادآوری نتایج کادرسازی سپاه و همکاری با دولت‌ها در طول انقلاب خاطرنشان کرد: وزرات اطلاعات، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در پی کادرسازی سپاه پاسداران تشکیل و تامین نیرو شدند و شجره طیبه کادرسازی سپاه پاسداران باید با قوت ادامه پیدا کند.

رضایی با بیان اینکه مردم‌سالاری خاصیت امنیت‌سازی دارد، افزود: در کشور ما علاوه بر امنیت‌سازی، مردم‌سالاری و مشارکت، حیثیت و اعتبار بین المللی در پی خواهد داشت؛ لذا در تشییع جنازه شهید رئیسی و همراهانش شاهد آن احترام بین‌المللی بودیم.

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به اینکه نباید دولت آقای پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، افزود: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به آقای پزشکیان دریغ کنند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار